02 november 2007

what was I thinking

Op een druilerige dag als vandaag beslist 40 % van de Belgische bevolking om naar de boekenbeurs te trekken en ik ben er zeker van dat 59% van de mensen had besloten om ikeawaarts te trekken. Ik ook dus *dikke dikke dikke dikke roloog*. Nanko is lui aangelegd dus wilde in de buggy zitten en Kayo is wegloperig aangelegd dus die moest in de draagdoek.
We waren dan ook nog van plan om heel efkes rap iets te eten *nog dikkere roloog*, maar aan het restaurant aangekomen, zijn we wijselijk onze weg vervolgd, naar de kassa gesjeesd en dan buiten elk twee hot dogs binnengespeeld. Voordeel is wel, dat ik aan de kassa maar 12 euro en nog wat moest neertellen, dus zuinig is het wel, zo'n overvolle ikea.
Nadien ook nog het geweldige idee gehad om naar de colruyt te trekken. Het leek precies de avond voor kerstmis. Alle kassas open en aan elke kassa minstens 7 mensen aanschuiven. Kayo die niet wilde blijven zitten in de kar en ik die niet vond wat ik moest hebben.
Ik heb in elk geval een pittig dagje achter de rug.

Geen opmerkingen: