21 november 2007

verbouwen en verhuizen aflevering 2





Ik heb vandaag een ontwerpje doorgemaild gekregen van de persoon die vorige keer was komen zien. Dit is ongeveer wat ik hem had doorgemaild als idee, enkel de wc staat op een andere plaats en er is meer rekening gehouden met de bestaande muren. De oppervlakte is 8 op 10 meter. Er is beneden één slaapkamer die voorlopig als bureau dienst zal doen en onder het dak is er een slaapzolder die nu zal dienst doen om iedereen te slapen te leggen.
Als de kinderen groter worden en eindelijk doorslapen, kunnen ze boven elk hun kamer maken en kan ik beneden gaan slapen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet slecht! En toch ook niet echt klein!
Maar wasmachine en dergelijke maken wel wat lawaai, zou dat niet beter achter een gesloten muur staan?
Groetjes van een would-be architect ;-)

MorganMagic zei

oh wauw, ziet er goed uit!

crashtestmommy zei

Knusjes!

jo zei

@ elmo. Mja wasmachine enzo kunnen we misschien wel achter een deur ofzo zetten. Of ergens in de badkamer onderbrengen (hoewel dat is dan weer naast mijn slaapkamer) Goei idee om daar een apart plaatsje te voorzien.
@ CTM Knusjes?? Ik vind eht eigenlijk vrij ruim ;)